Tere armas rahvas

by

Tegin teoks ammu peas idanenud mõtte: Vahastu-Suurekivi külade oma blogi.

Meil on olemas Vahastu raamatukogul oma blogi ja praegu ongi raamatukogu kõige suurem kultuurikeskus külas. Samas on väga palju muid teemasid, mida oleks soov siia üles panna. Kasvõi äsjaloodud külaseltsingu tegemised ja projektitaotlused.

Külaseltsingusse kuuluvad:

Eha Metsallik

Hille Steinpilm

Ene Liivar

Irma Robam

Marge Robam

Kindlasti ei jää see nimekiri lõplikuks, meiega võivad liituda kõik, kel soovi.

Samuti ei jää ma kindlasti ainukirjutajaks siia, kindlasti tuleb ka kaasautoreid. Kel endal huvi ja soovi, andke aga julgelt märku, ma ise ehk ei oska kõigile pakkuda. Muidugi võib ka mulle kirjutada ja ma riputan ise üles, kui pole kogemust või tahtmist siin keskkonnas seigelda. Mulle saab kirjutada margettel@gmail.com

Praegu kohtumiseni, loodan peagi uusi postitusi siia panna 🙂

Lisa kommentaar

